digi pedia web design

کشش ایستا / Static Stretching

کشش ایستا شامل نگهداری بدن در یک وضعیت ساکن است و بدین صورت است که شما یک قسمت از بدن را خود را تا دورترین حد کشیده و به همان حالت در وضعیت کششی به مدت 10 تا 20 ثانیه حفظ کنید. لازم به ذکر است گفته شود کشش ایستا یکی از سالم ترین و متداول ترین روش های کشش محسوب می شود.کشش ایستا از 4 مرحله به نام های های؛ مرحله شروع،کشش آسان،کشش توسعه یافته و کشش موثر می باشد.

تعداد محتوا: 143 پست
نویسنده محتوا: هوتن بختیاری
درباره نویسنده:
از زمانی که به دنیای مجازی علاقه مند شدم به طور مداوم دانستنی ها و تجربه های مختلفی را در زمینه های متنوع کسب کردم که بدون هیچ چشم داشتی آنها را در اختیار دیگران قرار میدهم تا در کمترین زمان بیشترین اطلاعات را به دست آورند.
دسته محتوا: