digi pedia web design

دیجی کالا / Digikala / Digital kala

دیجی کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروه‏‏ های مختلف کالا مانند: کالا دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی نظیر در دیجی کالا عرضه می‏‏‏ شوند. دیجی کالا با در اختیار داشتن سهم عمده‏ ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی ‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می کند. کاربران و مشتریان دیجی کالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجی کالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیجی کالاست.
دیجی کالا از اولین دریافت کنندگان نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذی‏ربط، دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است‏. همچنین، در حال حاضر دیجی کالا با توجه به استقبال چشمگیر کاربران و مشتریان خود، پرمخاطب‏‏‏ ترین و پربازدیدترین وب‏ سایت تجاری کشور است. (به استناد آمارهای منتشر شده در مراجع آماری مانند الکسا)

همواره یکی از اولویت های دیجی کالا، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرایند پیش از خرید آنهاست. برای دیجی کالا بسیار مهم است که میلیون‏ ها کاربر آن، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند. دیجی کالا از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ ‏‌نمی کند و همواره تلاش می‏ کند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.

دیجی کالا با ارائه طیف گسترده‏ ای از معتبرترین برندها در گروه های مختلف و با همکاری نزدیک با وارد‏کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏ های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمت‏ های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏ های دیجی کالا محسوب می شود. دیجی کالا با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین‏ کنندگان، می‏‏ کوشد امکان ارائه پایین‏‏ ترین قیمت‏‏ ها و بهترین خدمات را فراهم آورد. طرح های مشوق خرید همواره مورد توجه مشتریان بوده و دیجی کالا نیز به منظور قدردانی از مشتریان وفادار خود همواره تخفیف‏ های قابل توجهی را در قالب طرح های مختلف مشوق خرید برای آنان در نظر می‏‏ گیرد. کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت دیجی کالا و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم‏ترین و با اولویت ترین موضوعات در دیجی کالا بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را به عمل می آورند تا با ارائه با‏کیفیت‏ ترین و به‏ روز‏ترین سرویس‏ های مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرآیندهای بررسی، انتخاب و خرید کالا در وب سایت دیجی کالا، خدماتی شایسته و تجربه ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند.
مرکز امور مشتریان دیجی کالا به منظور ارایه بهتر خدمات به مشتریان و ارتباط مستقیم جهت خدمات پس از فروش در شهر تهران افتتاح شده است و مشتریان می‏ توانند در صورت تمایل برای استفاده از خدمات پس از فروش مانند: ارجاع برای تعمیر، تعویض کالا و یا باز‏ پس ‏دهی سفارش‏ به این مرکز مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که دیجی کالا در هیچ نقطه‏ ای از کشور به غیر از واحد مرکزی مستقر در تهران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارد و کلیه خدمات در سراسر کشور تنها در این مرکز ارائه می‏‏ شود.

تعداد محتوا: 143 پست
نویسنده محتوا: هوتن بختیاری
درباره نویسنده:
از زمانی که به دنیای مجازی علاقه مند شدم به طور مداوم دانستنی ها و تجربه های مختلفی را در زمینه های متنوع کسب کردم که بدون هیچ چشم داشتی آنها را در اختیار دیگران قرار میدهم تا در کمترین زمان بیشترین اطلاعات را به دست آورند.