دیجی پدیا : دانشنامه واژگان تخصصی

لیست مشتریان دیجی کالا

Digikala / Digital kala

دیجی کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروه‏‏ های مختلف کالا مانند: کالا دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی نظیر در دیجی کالا عرضه می‏‏‏ شوند. دیجی کالا با در اختیار داشتن سهم عمده‏ ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی ‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می کند. کاربران و مشتریان دیجی کالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجی کالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیجی کالاست.
دیجی کالا از اولین دریافت کنندگان نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذی‏ربط، دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است‏. همچنین، در حال حاضر دیجی کالا با توجه به استقبال چشمگیر کاربران و مشتریان خود، پرمخاطب‏‏‏ ترین و پربازدیدترین وب‏ سایت تجاری کشور است. (به استناد آمارهای منتشر شده در مراجع آماری مانند الکسا)

همواره یکی از اولویت های دیجی کالا، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرایند پیش از خرید آنهاست. برای دیجی کالا بسیار مهم است که میلیون‏ ها کاربر آن، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند. دیجی کالا از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ ‏‌نمی کند و همواره تلاش می‏ کند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.

دیجی کالا با ارائه طیف گسترده‏ ای از معتبرترین برندها در گروه های مختلف و با همکاری نزدیک با وارد‏کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏ های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمت‏ های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏ های دیجی کالا محسوب می شود. دیجی کالا با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین‏ کنندگان، می‏‏ کوشد امکان ارائه پایین‏‏ ترین قیمت‏‏ ها و بهترین خدمات را فراهم آورد. طرح های مشوق خرید همواره مورد توجه مشتریان بوده و دیجی کالا نیز به منظور قدردانی از مشتریان وفادار خود همواره تخفیف‏ های قابل توجهی را در قالب طرح های مختلف مشوق خرید برای آنان در نظر می‏‏ گیرد. کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت دیجی کالا و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم‏ترین و با اولویت ترین موضوعات در دیجی کالا بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را به عمل می آورند تا با ارائه با‏کیفیت‏ ترین و به‏ روز‏ترین سرویس‏ های مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرآیندهای بررسی، انتخاب و خرید کالا در وب سایت دیجی کالا، خدماتی شایسته و تجربه ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند.
مرکز امور مشتریان دیجی کالا به منظور ارایه بهتر خدمات به مشتریان و ارتباط مستقیم جهت خدمات پس از فروش در شهر تهران افتتاح شده است و مشتریان می‏ توانند در صورت تمایل برای استفاده از خدمات پس از فروش مانند: ارجاع برای تعمیر، تعویض کالا و یا باز‏ پس ‏دهی سفارش‏ به این مرکز مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که دیجی کالا در هیچ نقطه‏ ای از کشور به غیر از واحد مرکزی مستقر در تهران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارد و کلیه خدمات در سراسر کشور تنها در این مرکز ارائه می‏‏ شود.